Header Ads

Pasangan Lebih Bahagia Jika Berani Melakukan Hal Ini


Biasanya, ada banyak perihal peribadi pasangan yang akan didedahkan selepas berkahwin. Ada beberapa perkara yang mungkin mengejutkan dan tidak pernah terfikirkan sebelum ini.

Kebahagiaan dapat diperolehi dengan pelbagai cara. Salah satunya adalah ketika pasangan itu tidak lagi malu untuk menjadi dirinya sendiri seperti selesa untuk kentut atau melepaskan gas berhampiran dengan pasangan.

Pasangan yang berani untuk kentut di hadapan pasangan, hubungan boleh menjadi lebih bahagia. Memetik laman Vemale lagi, ini adalah tanda bahawa dia dapat mencari keselesaan. Sekiranya hubungan itu dapat hidup dengan selesa, bahagia akan mudah diperoleh.

Menurut tinjauan yang dijalankan oleh Mic, majoriti orang yang ditinjau itu mengambil masa dua hingga enam bulan untuk berani kentut di hadapan pasangannya. Mereka tidak malu untuk kentut selepas beberapa minggu menjalinkan hubungan. Sementara ada yang berani melakukannya selepas menjalin hubungan selama enam bulan hingga setahun. Dari tinjauan itu, hanya 7% tidak pernah kentut di hadapan pasangan mereka.

Mungkin agak aneh kentut dijadikan sebagai “penanda aras” hubungan bahagia atau tidak. Tetapi memikirkannya sebenarnya ada perkara yang boleh dicerna secara logik.

Kentut boleh menjadi perkara yang melucukan. Dan apabila pasangan boleh menerima kelucuan ini dan tidak marah, akan ada perasaan selesa antara satu sama lain. Dengan rasa humor yang sedemikian, pasangan boleh menjadi lebih bahagia untuk menjalani perhubungan untuk jangka masa panjang.
Dikuasakan oleh Blogger.