Header Ads

Penampilan diri dapat diubah dengan pelbagai cara, ini antara 7 selebriti yang hampir tidak dikenali.



Setiap gadis tahu bahawa gaya rambut baru dapat membuatkan rupa seseorang itu kelihatan segar. Dan 2017 adalah tahun ketika selebriti Hollywood berhenti berambut perang. Di samping itu, potongan rambut dikalangan celebriti juga berubah.

1. Kate Hudson


Pelakon sering bersedia untuk menukar imej mereka secara radikal untuk peranan baru. Jadi Kate berkata "selamat tinggal" pada rambut panjangnya pada tahun 2017. Untungnya, kita tidak perlu menunggu perdana filem untuk menikmati gaya barunya.

2. Jonah Hill


Tidak semua perubahan dari tahun 2017 dikaitkan dengan gaya rambut. Pelakon dan penulis skrip Amerika, Jonah Hill juga membuat transformasi tubuh yang luar biasa: dia berhenti meminum alkohol dan makan makanan segera, gula-gula, dan soda. Dia mengambil sukan, dan hasilnya sangat mengagumkan.

3. Blake Lively


Bintang Gossip Girl memutuskan untuk memotong rambut berambut panjang yang sempurna untuk peranannya dalam Seksyen Rhythm. Rambut gelap dan potong pendek berubah imejnya secara dramatik. Semua demi seni!

4. Olivia Wilde


Kita perlu akui bahawa rambut potongan pendek ini sesuai dengannya!

5. Cara Delevingne


Cara Delevingne sentiasa mengejutkan masyarakat dengan ungkapan dan peranannya. Tetapi pada tahun 2017, imej Cara berubah: blondie dengan rambut panjang menjadi wanita elegan dengan rambut pendek chestnut.

6. Selena Gomez


Gadis tahu bahawa perubahan dalam kehidupan peribadi mereka boleh diserlahkan dengan gaya rambut baru. Pada tahun 2017, Selena mengejutkan peminatnya dua kali: pertama, dia mengubah gaya rambutnya, dan kemudian dia mula bertarikh Justin Bieber sekali lagi dan dicelupkan berambut perang.

7. Taylor Swift


Gadis ini telah dituduh melakukan penipisan yang berlebihan, tetapi hari ini tiada siapa yang boleh mengatakan sesuatu mengenainya. Pada tahun 2017, Taylor memperoleh beberapa pound dan menjadi lebih cantik dan elegan.



Dikuasakan oleh Blogger.