Header Ads

Tidak semua tabiat kita boleh diterima, berikut merupakan 6 tabiat yang merosakkan imej wanita anda

Terdapat banyak perbezaan antara wanita sebenar dan wanita biasa boleh kita lihat. Berikut merupakan 6 perbezaan antara gadis biasa dan wanita sebenar.

1.  Memakai barang tidak berkualiti


Anda tidak perlu menghabiskan semua wang anda pada beg pereka yang sangat mahal. Tetapi jika anda tidak mampu, membeli salinan yang lebih murah bukan pilihan. Sebuah replika, walaupun kualiti yang baik, dapat dilihat dengan mudah.

Jadi jika anda merancang untuk merosakkan pandangan pertama yang baik, pergi dengan palsu. Pilih barangan pakaian yang bergaya dan berkualiti tinggi yang anda mampu. Mereka tidak perlu mempunyai nama pereka terkenal pada mereka.


2. Membongkok 



 Satu lagi peraturan penting bagi seorang wanita adalah memegang postur kerajaan. Apabila anda membongkok, nampaknya anda benar-benar dibebani dengan sesuatu. Meningkatkan postur anda tidak begitu sukar seperti yang dilihat diawalnya.

Termasuk latihan yang kerap dalam jadual anda akan menguatkan otot di belakang dan bahu atas dan memperbaiki postur anda.

3. Tidak menjaga dirinya sendiri

Seorang wanita sejati menjaga dirinya sendiri. Dia suka sukan, mengekalkan diet yang sihat, memberi perhatian kepada penjagaan kulit, dan merujuk pakar jika perlu. Ini bermakna dia sesuai dan mempunyai kulit yang bercahaya dan rambut dan kuku yang sihat
4. Memakai make up yang tebal

Jika seorang wanita memberi perhatian khusus kepada penjagaan kulit, kulitnya kelihatan hebat. Dia tahu apa yang membuatkan wajahnya menonjol dan menggunakan solek sesuai.
Dia sentiasa menjadi tumpuan, dan dia kelihatan sangat cantik walaupun tanpa solek di wajahnya.
5. Menjadi terlalu kelam kabut
Wanita sejati tahu bagaimana untuk mengawal tabiat sarafnya - jika dia mempunyai apa-apa. Dia tidak pernah bermain dengan rambutnya, menggelengkan kakinya, atau membiarkan tingkah laku lain yang merosakkan reputasinya.
Jangan bimbang tentang benda-benda kecil. Ambil masa anda. Seorang wanita benar berjaya mencari masa untuk segala-galanya.
6. Bercakap dan ketawa dengan kuat

Sangat penting untuk mengawal nada suara anda. Tertawa dengan kuat, berteriak, dan bahasa yang menyinggung tidak dapat diterima. Tidak kira jika nenek anda, kanak-kanak berusia 3 tahun, atau rakan-rakan, gunakanlah nada suara yang sama dengan semua orang.
Dikuasakan oleh Blogger.