Header Ads

Pewaris 'The Crocodile Hunter' sedang menggegarkan dunia haiwan liar, Robert Irwin baru berusia 14 tahun





Siapa yang tidak kenal dengan bekas penjaga zoo Australia Steve Irwin yang mati disengat oleh seekor ikan pari pada tahun 2006, tetapi jiwa liarnya hidup di dalam anaknya, Robert.

Hari ini, anak itu sedang merayakan ulang tahun ke-14nya, dan sudah jelas bahawa dia mengikuti jejak langkah ayahnya yang, membantu dunia jatuh cinta dengan alam semula jadi.


"14 tahun yang lalu kami menyambut anda ke dalam kehidupan kami," tulis ibunya di Twitter. "Ayahmu akan sangat bangga dengan lelaki muda yang cemerlang itu. Saya sayang kamu, Robert.

"Kakaknya Bindi juga mempunyai sesuatu untuk mengatakan:" Kamu adalah saudara yang paling besar dan sahabat. Saya sangat bernasib baik untuk menjadi kakak anda. Terima kasih kerana selalu membuat saya tersenyum. "

Sejak usia yang sangat muda, Robert telah terpesona dengan alam semula jadi. Sekarang, bersama keluarganya, dia mengembara planet ini dan menawan keindahan kerajaan haiwan itu.

 Kanak-kanak berusia 14 tahun yang berbakat itu berkongsi fotografi hidupan liarnya di media sosial dan orang ramai menyukai pekerjaannya sama seperti ayahnya.


 Robert adalah anak tunggal Steve tetapi jelas bahawa dia adalah cip sebenar dari blok lama dan lelaki yang sempurna untuk meneruskan apa yang dimulakan ayahnya.
Dikuasakan oleh Blogger.