Header Ads

Biarpun dilimpahi kemewahan mereka tetap merendah diri, 7 artis ini tidak kisah berkongsi perkhidmatan awam



Apabila kita bercakap mengenai kehidupan selebriti, kita pasti membayangkan kemewahan, limosin dan karpet merah. Sebenarnya ramai diantara mereka menjalani hidup seperti biasa dengan menggunakan pengangkutan awam dan pergi ke kedai biasa.

1.  Rihanna



Dilahirkan di Barbados dalam keluarga yang besar tetapi tidak mengubah imejnya dari gadis yang sederhana. Dia sering berkomunikasi dengan peminatnya di internet, suka memasak hidangan kebangsaan dan juga menggunakan pengangkutan awam.

2. Anne Hathaway


Anne Hathaway mengatakan bahawa dia adalah seorang gadis kelas menengah sederhana yang dibesarkan di New Jersey dan akan kekal begitu. Dia juga tidak pernah menunjukkan kemewahannya sebagai bintang.

3.  Drew Barrymore


Kemasyuran datang kepada Drew Barrymore pada usia yang sangat muda, jadi pelakon muda terpaksa menjalani masa gelap. Tetapi dia berjaya pulih dan kini menjalani kehidupan yang agak simple.

4. Dakota Fanning


Tidak melakukan dadah dan lulus ijazah dengan kepujian. Seorang yang sangat simple dan tidak melarikan diri apabila paparazzi menangkap gambarnya.

5. Jennifer Lopez


Jennifer Lopez juga berasal dari keluarga biasa dari daerah miskin di Bronx. Dia mencapai kejayaan dengan sikapnya yang rajin dan tekun, tetapi dia tidak pernah lupa dari mana asalnya. Jennifer menjalani gaya hidup sihat, banyak bekerja, tidak minum alcohol dan menyokong aktiviti hak asasi manusia.

6. Zooey Deschannel


Zooey Deschannel memanggil dirinya seorang gadis lama yang menyukai pakaian vintaj dan flem lama. Zooey jauh dari trend semasa dan sedikit pun tidak terganggu dengan pendapat orang lain. Dia tidak membelanjakan wang untuk jenama, dan memandang ia sebagai satu kebodohan. Dia juga terlibat dalam kebajikan dan melabur dalam hartanah.

7. Jake Gyllenhal



Jake Gyllenhal adalah seorang professional yang bersemangat yang lebih berminat dalam kemahiran dan bakat daripada nilai nilai material. Dia juga belajar bahasa baru untuk beberapa peranannya dalam lakonan.
Dikuasakan oleh Blogger.