Header Ads

Pasangan ini telah membuat Tinder hilang sabar dengan tindakan mereka berdua.


Applikasi Tinder adalah salah satu sosial media seperti Whatsapp atau WeChat. Tetapi apa yang menarik tentang Tinder ini, anda boleh "look around" sama seperti WeChat. Anda hanya perlu like profile yang anda suka, dan jika orang di sana juga like profile anda, Tinder akan  "matched" kan anda dan boleh terus ber-message dengan mereka.

Ada kisah yang menarik tentang applikasi Tinder ini. Ada seorang lelaki yang bernama Josh dan seorang wanita bernama Michelle. Mereka telah menggunakan applikasi Tinder, dan mereka berdua telah "matched" sejak dari 2014, tetapi masih belum pernah berjumpa. Katanya kedua-dua nya sedang sibuk.


Ini adalah screenshot message mereka. Apabila anda baca conversation mereka ini, sila lihat sekali tarikh dan tahun sewaktu mereka menghantar message.


Josh memang ingin berjumpa dengan Michelle, tetapi Michelle dia tidak mahu berhenti bergurau dengan Josh.

"Hahaha, satu hari nanti aku akan berjumpa dengan gadis ini dan ia akan menjadi epik. Cuba tengok tarikh message kami di tinder."

"Maaf, saya akan membalas message. tetapi mungkin dalam masa beberapa bulan."

Kedua-dua pasangan ini telah menarik perhatian Tinder, dan disebabkan Tinder tak boleh nak menunggu beberapa bulan lagi sebelum mereka membalas message. Tinder telah melakukan sesuatu yang drastik.

"Sudah sampai masa kamu berdua bertemu. Kamu ada 24 jam untuk menentukan di bandar mana kamu ingin bertemu janji buat kali pertama dan kami akan menghantar kamu berdua."




Kesudahannya, Tinder telah membuat keputusan untuk menghantar mereka berdua ke Maui, Hawaii. Jadi kalau anda ada pasangan yang "matched" dengan anda di Tinder, tunggu lah lagi 3 tahun. Mungkin anda akan dapat percutian percuma dari Tinder. Mana tahu, dah rezeki. Terima saja.
Dikuasakan oleh Blogger.