Header Ads

Gambar yang akan membuatkan anda berfikir berkali-kali.



Anda suka mengambil gambar. Tetapi apa yang membuatkan gambar itu unik adalah apabila orang lain melihat dan perlu berfikir untuk memahami gambar tersebut.

Ada banyak gambar yang akan menipu mata anda. Ini adalah beberapa gambar yang diambil tepat pada masanya tanpa disangka.

1. Kucing yang asyik bercinta.

catttails

2. Ini lelaki bertubuh wanita.

bendingovercouple

3. Manusia berkepala anjing.

doghead

4. Lapar betul kucing ni.

meowmix

5. Tanduk..??

devilsun

6. Alahai, comel nya.

adultbaby

7. Dalam diam-diam ada yang bercinta.

shadowlove

8. Leher haiwan setinggi langit.

giraffeplane

9. Rasengan.

tennisball

10. Bunga Matahari?

firedandolion

11. Ini baru "duck face" yang asli.

girlwithdogface

12. Wahai tikar pandan terbang, bawalah kami terbang ke pasir berdengung. Zam zam alla kazam.

flyingcarpet

13. Jangan selalu teringatkan girlfriend korang je, nanti cirit pun keluar muka dia.

iceskating

14.  Kuda unicorn pernah tengok, lembu unicorn ni first time.

antelopebirdthing

15.  Dah la Neil Armstrong, lupakan je lah sejarah kau.

parasailonmoon

16. Hmmmm... Mana aku nak letak bulan ni.?

mooncrane

17.  Kalau abg jib buat macam ni, memang kene sepak ngan cik mah.

princecharles

Dikuasakan oleh Blogger.