Header Ads

Artis membuat potret selebriti secara terpertinci dengan hanya gunakan garam, kopi dan baking soda


Alian Pachino Wallace adalah seorang artis muda yang berbakat yang berasal dari Nassau, Bahaas, yang baru-baru ini menyerlah di internet dengan satu siri potretnya sendiri yang sangat menakjubkan. Yang menariknya beliau hanya melakukan potret tersebut dengan garam, kopi dan baking soda.

Wallace yang hanya menyiapkan karyanya dengan menggunakan cat minyak, semburan cat, daun pokok dan bijirin. Melihat dari media social dari Facebook dan Instagramnya yang menunjukkan fleksibiliti, gaya yang versatile dan bakatnya dari artis muda ini yang mencorak  dan berkongsi potrait beliau lukis gambar Kecin Hart di laman socialnya. Kebanyakkan orang sangat menyukai dan berkongsi dengan karya yang dilakukan oleh artis muda ini.

Ia adalah satu yang sangat hebat, Wallace berkata " Saya rasa bersyukur dengan hasil kerja yang saya lakukan. Saya sangat seronok apabila ada yang menghargai kerja karya saya. Apa yang sangat menggembirakan saya apabila karya gambar Kevin Hart dihargai oleh orang lain, itu adalah satu penghargaan besar buat saya."















Dikuasakan oleh Blogger.