Header Ads

Apa yang kucing anda buat dirumah? ini 7 perkara yang biasanya dilakukan oleh mereka


Pernah tak anda bayangkan apalah kucing anda buat dirumah semasa anda sedang bekerja diluar? Adakah mereka sedang tidur atau menjaga rumah atau sedang seronok bermain, ini antara jangkaan anda yang dapat anda fikirkan.

Tetapi bagaimana sekiranya apa yang anda jangkakan itu tidak betul. Tapi lebih teruk lagi yang jadi. Kadang-kadang haiwan berkaki empat ini banyak melakukan perkara yang pelik-pelik tanpa kita ketahui tapi disebabkan mukanya yang comel dan tidak bersalah itu menyebabkan kita rasa kesian

Jadi kami senaraikan gambar-gambar haiwan kesayangan korang yang pernah terkantoi melakukan sesuatu yang tidak sepatutnya dilakukan.

1- Nak ambil sesuatu tapi terkantoi pula, nak lari dah tak boleh

2- Kita sangka orang yang tak suka kita yang buat, tapi sebenarnya salah

3- Terbeliak biji mata tengok macam sedap je kalau dapat makan ni

4- Curi-curi ambil cookie tapi kantoi juga

5- "Sedap ni kalau dapat makan ni"

6- Habis almari dah jadi tempat lepak 

7- Alamak terkantoi pula !


Dikuasakan oleh Blogger.