Header Ads

Perbezaan antara lelaki dan perempuan yang pelik tetapi benar dan mungkin anda tidak ketahui.




Rutin harian antara lelaki dan perempuan sangat berbeza. Kami pasti, sebelum ini pasti anda pernah perasan atau melihat sendiri perbezaan rutin harian antara lelaki dan perempuan, dan pasti ada sesetengah dari anda yang akan setuju setelah melihat gambar-gambar yang kami tayangkan di bawah.

1. Perempuan dan pakaian, Lelaki dan permainan.



Beli lah banyak mana sekali pun, lepas 2 3 bulan mesti jadi macam ni balik.

2. Kemas dan sepah, tetapi untuk kepentingan yang berbeza.



Yang mana lagi bagus, selesa tidur atau selesa memandu?

3. Packing barang


Ni dah memang perkara biasa, lelaki pack barang sikit pun tak ade masalah. Perempuan pack barang banyak-banyak, tapi ada juga yang tak bawak berus gigi.

4. Cermin



Perempuan nak kurus, lelaki nak sado. Tak apa lah, yang penting sedar diri.

5. Hmmm.... bagi 5 minit.





6. Bila shopping



Tapi sekarang ada juga lelaki yang shopping sama seperti wanita. Cuma tak pernah lihat lagi, wanita shopping macam lelaki.

7. Bersiap untuk keluar.



Biasa la. Kalau perempuan boleh tahu macam-macam warna yang ada dalam dunia ni, memang ambil masa sikit la nak bersiap. Lelaki asal boleh, yang penting rambut sikat. Pakai baju koyak sikit pun tak ade hal.

9. Hak samarata



Hmmm.... malas nak cakap banyak. Nanti ade cakap kami sexist pulak.

10. Cara pendekatan pada sesuatu yang buruk.





11. Ada satu perkara lelaki tak kan berubah




Dikuasakan oleh Blogger.