Header Ads

Kenapa perempuan tempatnya didapur? Ini 11 perkara yang akan jadi jika lelaki yang masak


Baru-baru ni admin ada jalan-jalan kat facebook ni, kemudian ada satu video dari Shamsul Debat tajuknya tu tak berapa nak ingat tapi jalan ceritanya pasal beza lelaki dan perempuan masak meggi. Agak menarik jugalah cara penyampaiannya itu sebab kalau perempuan masak meggi, diorang ni sambil masak boleh lagi buat kerja lain macam basuh pinggan ke, menyapu ke, sediakan pinggan mangkuk ke. 

Senang cerita semua benda boleh buat lah kalau kat dapur ni. Tapi yang kelakarnya kalau bab lelaki masak meggi ni, jangan katakan menyapu, kebanyakkannya kan tunggulah air tu sampai mendidih dan di boleh tenung air tu lama-lama sambil tak berbaju. Ada betulnya juga itu lah kot kenapa majoritinya perempuan lebih sesuai didapur berbanding lelaki kalau bab memasak ni.

Jadi harini, kami di Nakbebel adalah jumpa beberapa gambar pasal masak ni. Tapi bukan perempuan yang masak, tapi lelaki yang nak memasak. Jom kita tengok apa yang dah jadi peralatan barang dapur diorang ni.

*Sila tag pada bakal suami korang artikel ini supaya perkara yang tak diingini berlaku bila lepas kahwin nanti ye. hehe

#1- 

#2-

#3-

#4-

#5-

#6-

#7-

#8-

#9-

#10-

#11-

Dikuasakan oleh Blogger.