Header Ads

Bukan Taknak Cakap Tapi Ini 4 Perangai Wanita Cantik Yang Paling Dibenci Lelaki!


Bila ditanya pada lelaki, jenis wanita macam-mana yang deorang suka, pasti mereka idamkan wanita yang cantik. Lumrah lelaki!

Kalau ikutkan memang ada ramai wanita cantik-cantik. Tapi yang paling susah nak cari ialah wanita yang bukan saja cantik dari segi paras rupa, malah perangai pun kena cantik sama.

Ada ramai wanita yang cantik, tapi tidak menarik pada pandangan lelaki. Kami senaraikan 4 jenis perangai yang lelaki paling benci!

1. Menggayakan ekspresi lucu atau pelik di selfie mereka



Ramai perempuan macam ni. Ambik gambar selfie muka anjing la, badut la. Tapi bagi lelaki, “Kau ingat kau comel buat muka macam tu!”

2. Memuat naik terlalu banyak selfie di laman sosial


Rasanya bukan lelaki je menyampah, semua akan rasa jelik kalau ada yang perangai macam ni! Taula rupa awak tu cantik, tapi takkan la nak selfie je sepanjang masa sampai timeline tu penuh wajah korang.

3. Mekap tebal sehingga wajah sebenar cukup berbeza 


Lelaki suka kalau perempuan pakai mekap, tapi bukan mekap tebal sampai lain gila dengan rupa sebenar.

4. Terlalu bersikap kebudak-budakkan


Lelaki suka perempuan jenis manja, tapi bukan jenis kebudak-budakkan sampai suka merengek tak kena tempat!
Dikuasakan oleh Blogger.