Header Ads

Isteri Menyepak Kepala Perempuan Simpanan Suaminya Sembilan Kali Kerana Terlalu Marah


Ini saat yang mengejutkan apabila seorang isteri yang berang berhadapan dengan perempuan simpanan suaminya dan menyepak perempuan tersebut di kepala sebanyak SEMBILAN kali.

Wanita itu melancarkan serangan ganas di rumah perempuan simpanan tersebut selepas mengetahui pasangannya berlaku curang dengannya di Bangkok, Thailand.

Dia dengan handalnya menghayunkan sepakan bertenaga Muay Thai, menampar dengan ganas, dan menarik rambut dalam pergaduhan selama dua minit itu.

Rakan-rakannya, kemudian menenangkan diri wanita itu dan dia meninggalkan perempuan yang ketakutan itu untuk pulih selepas serangan ketika parti di rumah tersebut.



Onlooker Ploy Tapadchum, yang merakam video ini, berkata cinta tiga segi ini telah bertukar menjadi ganas setelah si suami mengaku mempunyai perempuan simpanan. "Dia tidak melawan kerana tahu dia silap. Ianya sangat kejam dan rakan-rakannya turut berada di situ untuk melihat, maka tiada sesiapa yang dapat menghalang." Malah, Ploy berpendapat tidak seharusnya perempuan itu dipukul sebegitu walaupun dia bersalah.

Si isteri inginkan orang ramai melihat video tersebut dan berkata pihak polis tidak berminat untuk masuk campur hal tersebut.

Dikuasakan oleh Blogger.