Header Ads

Bukti Anda Tidak Akan Berasa Sunyi Dengan Kehadiran Kanak-kanak (26 Gambar)


Pasti ada sesuatu yang menarik atau luar biasa apabila sesebuah rumah itu dipenuhi dengan kanak-kanak. Mempunyai anak kecil pastinya bukan tugas yang mudah buat ibu bapa, tetapi mereka akan membawa keriangan dalam kehidupan kita.

Lihat gambar berikut, kanak-kanak dan kebosanan tidak boleh bersatu.


Nak mengurat tetapi malu


Dia ingin mencuba seluar milik abangnya


Patut lah senyap je dalam bilik, ni kerja dia


Dia tak sampai hati tengok orang menangis


Bercita-cita nak jadi unicorn


Mereka lebih bijak dalam memastikan diri mereka sentiasa terhibur berbanding yang anda sangkakan


Cara baru untuk melatih anak anjing


Baru ditinggalkan dengan abangnya selama 15 minit


Belum cukup pakar dalam bersembunyi


Bila abang mengalah...


Kecik-kecik dah pandai berkawan


"Berani kau kacau aku!"


"Macam best tempat ni, landing jap"


Bila dia sedar dia bukan lagi anak bongsu


Dia sibuk memandu sambil minum susu, bila mak dia jenguk semula, dah jadi macam ni


Dia kata tak nak sama dengan kawan. Ini memang betul-betul berbeza!


Kali pertama tengok katak secara realiti


Dia takut dengan bayang-bayang sendiri


Bila pergi pertunjukan kereta dengan anak lelaki


Dia berjanji nak letak semula ke dalam sungai selepas selesai berpelukan


Terduduk ibunya bila lihat anaknya begini


Dia tengah ajar anak patung menggunakan tandas


Anak dia akan datang bila dia sedang menggunakan tandas. Anaknya turut mengucapkan tahniah kerana menggunakan tandas dengan baik.


Bila dah tak sabar nak main salji


Mabuk susu

Dikuasakan oleh Blogger.