Header Ads

Kucing Ini Tidak Sangka Dia Sedang Berada Di Tengah Kolam, Lihat Reaksinya Di No 2

Gambar kucing-kucing ini di ambil ketika mereka dalam situasi yang sangat memeranjatkan mereka. Namun, permintaan bantuan daripada tuannya tidak di endah mereka sebaliknya, tuannya lebih dahulukan untuk mengambil gambar kucing yang comel ini.

Rasanya, kucing-kucing ini tidaklah begitu dalam keadaan yang sangat bahaya untuk kita marahkan si pengambil gambar kerana lebih gemar ambil gambar dahulu sebelum membantu mereka.

Apa-apa pun, gambar-gambar ini tetap comel. hehe

1. Hebat tak saya gol tadi? Hebatkan, kan? sekarang bantu saya.


2. Bila masa pula ada kat tengah kolam ni ! 


3. *update status kawan: Saya comel. . .

4. Comel ke saya macam ni?


5. Kalau tidur kat tengah ni boleh?


6. 

7.


8. Tolong, jangan biar aku jatuh gaung ! 


9. Tengok apa lagi


Dikuasakan oleh Blogger.