Header Ads

Kereta Ini Hampir Nak Hantar ke Besi Buruk, Tapi Bila Lelaki Ini Makeover Balik....

Mamat ni adalah seorang peminat tegar kereta, beliau terjumpa sebuah kereta Mercedes CLK versi yang sangat lama di mana kereta tu dah nak hantar ke besi buruk.

Jadi mamat ni decide untuk makeover balik kereta ni jadi cantik, tak macam apa yang korang tengok kat bawah ni. Bila tengok hasilnya, sumpah macam tak percaya kereta tu asalnya hampir nak hantar ke besi buruk dah.

























Dikuasakan oleh Blogger.