Header Ads

Lelaki Rusia asyik berfoto di tepi bangunan pencakar langit

MOSCOW - Seorang jurugambar asal Moscow , Rusia , Kirill Oreshkin , mempunyai hobi yang luar biasa . Sebabnya dia suka berfoto di tempat - tempat yang melampau , seperti bergantungan di atas bangunan pencakar langit .

Seperti diberitakan Oddity Central , Khamis ( 13/2/2014 ) , hobi baru Oreshkin ini dinamakan foto Rooftopping . Seni foto ini dilakukan dengan cara model harus berfoto di tempat - tempat yang ekstrim dengan tubuh bergantung di sebuah bangunan atau berdiri di atas bumbung bangunan dengan ketinggian beratus-ratus meter di atas tanah .

Dalam beberapa foto anda dapat lihat, Oreshkin melakukan selfie sambil tersenyum santai di depan kamera ketika berdiri di atas bangunan .

Rooftopping telah menjadi trend di Rusia baru - baru ini . Seni foto Rooftopping ini pernah dilakukan oleh seorang lelaki asal Rusia , Alexander Rusinov . Foto ekstrim lelaki 19 tahun itu menunjukkan kehebatannya melakukan headstands di tepi bumbung .

Seni foto ekstrim ini dilakukan awalnya adalah sebagai bentuk kemarahan anak muda Rusia . Mereka berdiri di tepi bangunan tinggi seolah - olah sedang berada di puncak dunia





Dikuasakan oleh Blogger.