Header Ads

Komen gambar selebriti berpayudara besar, Lelaki di halau Isteri


London : Berhati - hatilah jika anda suka menghantar komen di sebuah laman . Sebab seperti kata pepatah ' mulutmu harimaumu ' yang berarti ucapan boleh menjatuhkan seseorang , komen yang ditulis juga boleh menjadi boomerang bagi anda. Seperti yang dialami oleh lelaki Inggeris bernama Tom .

Dilansir dari News.com.au Selasa ( 5/11/20213 ), Tom ketika itu sedang melihat sebuah laman web yang memaparkan gambar model sekaligus presenter televisyen bernama Kelly Brook . Sang selebriti yang kala itu berbalut pakaian sempit yang memperlihatkan kedua ' aset kembar' yang begitu besar, telah menggoda perhatian Tom .

Tom pun tak tahan untuk mengomentarinya . Itulah awal petaka di rumah tangga Tom . Dia tak sedar komentar yang dipostingnya di sebuah laman pada Ahad , 3 November itu bersambung ke jajaring sosial Facebook miliknya. Jadi , sang isteri pun boleh membacanya kerana berteman dengan sang suami di Facebook .

" Dia sangat seksi, saya akan meninggalkan isteri dan anak-anak untuk satu malam dengan dia ( Kelly Brook ) ! " tulis Tom berkongsi perasaannya yang sebenarnya kepada dunia setelah melihat kelly Brook yang begitu seksi dengan payudara tersepit lingerie ketat.

Tak berapa lama , komen Tom pun mendapat balasan. Bukan dari selebriti pujaaanya . Melainkan dari isteri , ibu dari anak -anaknya.

" Suamiku bodoh, lupa komentarnya berkaitan dengan akaun Facebook -nya, " tulis si isteri.

"Kau tidak layak untuk anak- anak kita yang cantik , dan aku berharap saudaramu mempunyai ruang di sofa. Kerana aku telah menukar kunci rumah ," tulis si isteri membalas komen 'panas' suaminya.

Tom nampaknya tak boleh pulang hari itu. Dia harus mencari tempat bermalam, kerana sang isteri geram kepadanya. Mungkin itu menjadi pengajaran bagi Tom dan yang lainnya.

liputan6.com


Dikuasakan oleh Blogger.